Учениците са в едноседмична междусрочна ваканция. В края на седмицата ще се реши дали обучението във втория срок ще започне присъствено или онлайн.
"Около 20-30% от учениците липсваха в класната стая преди ваканцията. Голяма част от тях избираха да запазят личното си здраве и това на семейството си, като участват онлайн. Нещата опират до индивидуален избор, но имаше и доста заболели", заяви преподавателят по История в 18 СУ "Уилям Гладстон" Георги Станев.
Той уточни, че пропуснатият материал ще бъде преструктуриран и наваксан успешно, ако има мотивация от страна на учителите и от учениците.
"Демотивацията е един от основните проблеми в образователния процес. При връщането във физическа среда учителите прилагат множество иновативни подходи, които са използвани в онлайн обучението и се пренасят успешно в класната стая - графични изображения, видео уроци, виртуални разходки, интерактивни дъски ", обясни учителят по история пред Bloomberg TV Bulgaria.
Според него е необходимо да се обърне много по-голямо внимание на физическото възпитание и спорта, за да се преодолеят негативните ефекти на дистанционното обучение.
"Това ще повлияе върху дисциплината в учебния процес, която е едно от най-големите предизвикателства при връщането на децата в класните стаи", сподели Георги Станев.
Четете цялата статия в bloombergtv.bg
Снимка: Димитър Кьосемарлиев (Bulgaria ON AIR)
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК