За поредна година Fibank е сред най-силните потребителски марки в България

Това е признание за упоритата работа и целенасочената последователност, с която работи екипът на банката

17.12.2021 | 14:13 Редактор:
За поредна година Fibank е сред най-силните потребителски марки в България
За поредна година Fibank е сред най-силните потребителски марки в България

Качество, надеждност и различие - това символизира марката Fibank за потребителите в България, според глобалната организация Superbrands, която е фокусирана върху изграждането на успешен брандинг от водещи потребителски и бизнес марки по цял свят. Престижната международна награда се присъжда за поредна година на Fibank, което е признание за упоритата работа и целенасочената последователност, с която работи екипът на банката.

Отличията Superbrands за най-престижни марки на българския пазар се връчват за осми пореден път в България. Организацията провежда конкурса в над 80 страни по целия свят. Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни. Отличието за най-силна марка се присъжда на база оценка на жури, съставено от авторитетни специалисти в рекламния бранш и независимо проучване на потребителския сегмент на българския пазар.

Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. По този начин експертното мнение на водещите специалисти се съпоставя и допълва с оценките на самите потребители.

За четвърти пореден път Superbrands присъжда и почетна награда за принос в промотирането и утвърждаването на бранда България по света. Тази година наградата е за българския ансамбъл по художествена гимнастика, който за първи път спечели златото на Олимпийските игри в Токио. Fibank е дългогодишен спонсор на Българската федерация по художествена гимнастика (БФХГ) и успешно си партнират в много на брой инициативи. Една от тях е благотворителният календар на банката, който тази година е посветен на идеята за устойчиво развитие, посредством подпомагането на научни разработки за запазване на българските сортове плодове и зеленчуци.

Именно тази нелека задача е част от Плана за устойчивост и един от 17-те стълба за устойчивост на Обединените нации, фокусиран върху географско биоразнообразие, водещо до намаляване на въглеродния отпечатък и вредата върху природата от използването на пестициди.

Всички средства от продажбите на календара ще бъдат дарени на Българската федерация по художествена гимнастика и на Селскостопанската академия, София, с цел подпомагане на тяхната дейност. Календарът е наличен във всички клонове и офиси на Fibank от 6 декември и е с цена 10 лв. Той е отпечатан на 100% рециклирана хартия без съдържание на елементарен хлор, без тежки метали и с неутрално pH в унисон с дългосрочния ангажимент на банката към обществено отговорни устойчиви практики.

Снимка: БГНЕС

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК