fallback

Сигнал от Helpbook за грубо отношение от оператора на тел. 112

Молбата е отправена към МЗ за спешна проверка и санкции

01.10.2021 | 22:16 Автор: Анисия Иванова

В платформата на Helpbook.info получихме сигнал на наш потребител, който се сблъскал с грубо отношение от страна на служител, отговарящ на националния телефон за спешни нужди:

"Ставаше въпрос за 68-годишна, страдаща от ХОББ. Преди по-малко от месец тя лежа в болница за белодробно лечение, но 3 дни по-късно я изписаха поради Ковид пациенти. Обясниха ни, че е опасно за нея поради болестта ѝ. Когато я изписаха ни посъветваха, когато се влоши отново, да се свържем с 112, защото те имат информация кои болници са освободени от Ковид отделения.

Обясних на операторката всичко това и също така добавих, че жената вече стои един час на тоалетната чиния и няма сила да се изправи. Аз бях уплашена и повярвайте ми преди да се свържа със спешна помощ направих всичко възможно да изправя жената и да я сложа поне в леглото ѝ. Операторката ми се развика и каза, че съм некадърна и няма как колегите ѝ да заварят баба ми на “гърнето”.

Беше изключителна груба. Когато поисках името ѝ, тя отказа да го даде. Каза че линейката идва. Когато парамедиците дойдоха при тежко болната ми баба, която беше все още в банята, но я бях сложила на стол с кислородния й апарат, ни попитаха откога е с Ковид.

Аз бях шокирана, както и докторите, защото не бяха дезинфекцирани, след като цял ден са транспортирали хора с Ковид, а бяха при пациент с хронична белодробна болест. Когато докторката се обади на операторката, тя отново се развика и ѝ каза да не се правя на луда, защото тази информация съм предала". Молбата е отправена към Министерство на здравеопазването за извършване на спешна проверка и евентуални санкции.

Снимка: БГНЕС

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК

fallback
Още от България
fallback