В сигнал в платформата Helpbook.info подробно се запознахме с тегобите на наш потребител по получаването или по-точно неполучаването на дълго чакана пощенска пратка. През юни поръчал от сайт в чужбина. След няколко дни поръчката пристига в България и оттам следите се губят в продължение на три месеца. Въпреки положените усилия да получи адекватна помощ от служителите в "Български пощи:, което продължило с месеци, така и не станало ясно как и защо доставката се загубила. Получава я едва в края на септември.
"Успях да получа пратката си, но тя вече не ми е нужна. За мен е абсурдно единственият начин да получа пратка, адресирана до мен, (независимо дали за нея е заплатено, или не, в случая тя беше предплатена) да бъде чрез постоянно следене от моя страна какво се случва с нея. От "Български пощи" не се свързаха с мен нито веднъж и ако не бях проактивна, никога нямаше да получа пратката с товарителница, както няма да получа и втората си пратка поради неспособността на "Български пощи" да я проследят.
Намирам обслужването, което получих за безобразно, както и това, че на сайта на "Български пощи" няма адрес, на който мога да подам писмено оплакване", завършва нашият потребител.
Снимка: БГНЕС
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК