В Helpbook.info потребител от Русе изпрати сигнал за градския транспорт в града: "Денят е 31.07.2021г, часът е 13:40 ч, 40 градуса на сянка. Тръгвам за работа, спазвайки разписанието на тролей номер 13 на градския транспорт в празничен ден - 13:55ч. Курс нямаше. Изчаквам следващия курс на тролей номер 13 от градския транспорт в празничен ден - 14:25ч. Следователно курс също нямаше. След повече от 40 минути на жестока жега, с принципно добри граници на кръвното налягане, доста замаяна и не на последно място - с наличието на повече пари в джоба хващам такси и стигам до работа. Въпросът ми е: Ако заедно с мен на тази адска спирка за първия споменат курс на тролей номер 13 от градския транспорт бяха излезли дете, пенсионер или социално слаб човек, разчитайки само на картата си за градския транспорт, как щяха да стигнат там, където са тръгнали? Ще стигнат ли изобщо?", сподели потребителят ни.
"По пътя към работа в прохладното ми такси видях всички тролеи от всички линии на градския транспорт, че са спрели по булевардите. Какъв областен град сме ние, след като не можем да имаме нормален градски транспорт?! Как ще се осигури всичко това? Жалба с този текст ще бъде внесена в общината, ако трябва и по-нагоре, защото е време безобразията в тази държава да спрат", се посочва още в сигнала.
Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност, не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.
Снимка: БГНЕС
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК