Дистанционното обучение е довело до задълбочаване на образователните неравенства, по-висок риск от отпадане от системата и по-ниски оценки по ключови предмети. Това са само част от заключенията в анализ на Министерството на образованието и науката.
Сред основните причини е изтъкната липсата на достатъчно устройства или интернет в много семейства. В по-малко от половината от училищата в големите градове - 43,5%, всички деца имат достъп до интернет. В селата става дума за 12,5 на сто.
Тези констатации са субективни и не отразяват действителността във всички училища в страната. Това коментира заместник-директорът на 51 СУ ''Елисавета Багряна'' Веселин Стефанов в предаването "Директно".
По думите му онлайн обучението е постигнало високи резултати, но все пак е необходимо да се работи в кратки срокове за повишаването на интернет мрежата в учебните заведения, както и за повишаване на квалификацията на учителите за работа в онлайн среда.
Вижте целия разговор във видеото.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК