Банка ДСК стана най-добрата банка в България за 2021 г. в конкурса на специализираното британско списание "Юромъни"

Това е пето подобно отличие за банката

14.07.2021 | 16:34 Редактор:
Банка ДСК стана най-добрата банка в България за 2021 г. в конкурса на специализираното британско списание
Банка ДСК стана най-добрата банка в България за 2021 г. в конкурса на специализираното британско списание "Юромъни"

За пети път Банка ДСК бе обявена за "Най-добра банка в България" в авторитетния конкурс "Награди за отлични постижения", организиран от специализираното британско списание "Юромъни".

Банка ДСК получи високото отличие и тази година, след наградите през  2013 г.,  2014 г., 2016 г. и 2017 г. Изданието оценява участниците в конкурса на база постиженията, иновациите и представянето им в последните дванадесет месеца. Освен стандартните показатели като размер на печалбата, качество на активите, възвръщаемост на активите и на осреднения капитал, при избора на Банка ДСК за най-добра банка в България решаваща роля има способността й да демонстрира растеж, по-доброто представяне спрямо конкурентните банки и умението й да се адаптира в среда на променящи се пазарни условия и клиентски потребности. Политиката на банката във връзка с Ковид-19 също е изиграла ключова роля при избора Банка ДСК за най-добра банка в България.

зключително сме удовлетворени от получената награда. За нас тя е не само признание за труда ни след интеграцията с Експресбанк да утвърждаваме банката като пазарен лидер във всички сегменти. Наградата е преди всички признание за това, че в предизвикателната ситуация в последната година и половина проявихме изключителна гъвкавост и жизненост, и  успяхме да защитим интересите на нашите клиенти, следвайки заложените стратегически цели. Тя е доказателство, че вървим в правилната посока“, заяви главният изпълнителен директор на Банка ДСК Тамаш Хак-Ковач при приемане на наградата.

Победителите в престижните награди се избират в резултат на стриктен подбор след осъществен  от експертния екип на "Юромъни"  целогодишен мониторинг на глобалната банкова и инвестиционно банкова индустрия.

Допълнителна информация за медии:

Гергана Бендурска, директор на дирекция „PR и комуникации“, Gergana.Bendurska@dskbank.bg, тел. 02 9391 174


3
0 rate up comment rate down comment 0
Дима учкова /co
преди 3 години
Като клиент на Банката в Пазарджик искам да изкажа огромно уважение към ръководителя там, екипа и всички, които се грижат за перфектното обслужване! Респект и поздравления!/correction/ Сигнализирай за неуместен коментар
2
0 rate up comment rate down comment 0
Дима Вучкова
преди 3 години
Като клиент на Банката в Пазарджик искам да изкажа огромно унажение към ръководителя там, екипа и всички, които се за перфектното обслужване! Респект и поздравления! Сигнализирай за неуместен коментар
1
0 rate up comment rate down comment 0
Дима Вучкова
преди 3 години
Като клиент на Банката в Пазарджик искам да изкажа огромно унажение към ръководителя там, екипа и всички, които се грежат за перфектното обслужване! Респект и поздравления! Сигнализирай за неуместен коментар