Лидерът на ДОСТ Лютви Местан със собствен следствен експеримент на кръстовището на пътя за Маказа. Там преди две години стана тежка катастрофа с негово участие, в която загина бебе. Чрез експеримента той иска да покаже каква е била видимостта му в деня на катастрофата, за да докаже невинността си.
Местан твърди, че маркировката е бил поставена ден след инцидента - в нощта на 15 срещу 16 април 2019 г., а в района са били изсечени високи храсти и треви, които са ограничавали видимостта на кръстовището.
"На 14 април нямаше стоп линия, манипулиране на произшествието", заяви той.
След като в съда обвини директор на областното пътно управление в лъжа, сега Местан предприе следствен експеримент, за да покаже нагледно каква според него е била видимостта от знака стоп, на който той твърди, че е спрял
"В противоречие със закона обвинителите са разпоредили на експертите видимостта ми да се мери, не от знака "Стоп", а от базовата линия на основния път Кърджали - Маказа, където по-закон нямам право да спирам, а видимостта там, разбира се, че е по-различна", допълни той.
Според Местан има опити за манипулиране и на релефа край кръстовището от страна на директора на ОПУ Кърджали.
"Под претекст, че някой депонира инертни материали, той поема съгласие да отстрани скалния нос, за да попречи при един официален следствен експеримент, видимостта ми да се измери коректно", категоричен е лидерът на ДОСТ.
Вижте повече в репортажа на кореспондента ни.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК