Не се знае дали в близко бъдеще няма един малък технократ да изобрети такъв двигател, който безусловно да решава проблемите на транспорта и логистиката на планетата ни. Докато децата ни обаче се готвят за своите открития, как лидерът на българския пазар в областта на зелената логистика и устойчивите практики развива своята дейност?
"Бизнесът през последните десетилетия се е изключително много промени в глобален мащаб. Все повече потребителите, както и бизнес индустриите, отделят внимание какво и колко влияние оказва тяхната дейност върху природата", заяви оперативният мениджър на DHL Христо Атанасов по време на годишната конференция "Образование и бизнес".
Именно поради тази причина фокусът в големите логистични компании като DHL Express и Deutsche Post е засилен в тази посока."Логистичният бизнес наистина допринася за тези емисии, но ние като логистичен лидер имаме за цел - наша глобална инициатива, която се нарича 2050, да доведем въглеродните емисии в нашата логистика до нула. Всичко това трябва да стане на малки крачки и конкретни дейности, които ще извършим", заяви Атанасов.
Гледайте целия разговор във видеото.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК