Оказва се, че е възможно да бъде запазен час за имунизация в пунктове, които в неделя не работят. Причината е грешка в електронния регистър. Зрителка на Bulgaria ON AIR сигнализира за подобен проблем. Какъв е отговорът на властите и как може да бъде решен?
Надежда записва часове за ваксинация на себе си и своята майка в "Александровска болница" чрез електронния портал. Единият час е за 10:00, а другият - 15:00 ч. за 11 април, с ваксината на AstraZeneca.
Получава SMS и имейл за потвърждение. Когато отива с майка си на място в неделя - реалността е друга.
"Когато отидохме там, вече се бяха събрали доста хора, които казаха, че чакат от 8 сутринта, но просто нямаше никой на мястото. Просто се възмутих, че нямаше информация дали въобще ще има ваксинация в този ден и както ви казах - можеше да сложат една бележка на вратата: "Няма да ни има", коментира Надежда Танева.
От "Александровска болница" излязоха със становище по темата, от което стана ясно, че болницата не носи отговорност.
"От самото начало работното време е от 08:30 ч. до 17:00ч., от понеделник до събота", уточняват от болницата.
От здравното министерство се извиниха за причиненото неудобство и заявиха, че хора които искат да се ваксинират с друга ваксина, различна от AstraZeneca, трябва да изчакат до май.
Вижте повече в репортажа на Габриела Ангелова.
Снимка: Димитър Кьосемарлиев/ Bulgaria ON AIR
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК