"Български пощи“ ЕАД предупреди, че има активизиране на разпращане на нов вид фалшиви електронни съобщения от името и/или с логото на дружеството.
В тях се информира "получателят на пратка", че е заявен грешен адрес на доставка и за да се коригира адреса, клиентът трябва да заплати определена сума.
От дружеството обръщат внимание, че не изпращат тези съобщения, не изискват по имейл заплащане на такси за доставка, освобождаване от митница, корекция на адрес и др., не провеждат анкети или игри, не раздават награди, и при никакви поводи не изискват лични данни от дебитна или кредитна карта.
Снимка: БГНЕС
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Останете информирани с Bulgaria ON AIR и в канала ни в Google News Showcase.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Тагове: