Най-малко 20% или всяка пета от офертите на пазара за продажба на жилища на ниски цени, е зарибяваща. Това твърдят брокери от столичните агенции за недвижими имоти.
Те са категорични, че става дума за нереални обяви, а практиката показва, че похватът е възприет от много агенции.
Целта - клиентът да обърне внимание на добре изглеждаща и атрактивна обява, а когато позвъни и установи, че апартаментът е отдаден или продаден, брокерите вече имат неговия контакт и започват да му звънят регулярно с различни предложения.
Експерти обръщат внимание и на липсата на адекватна регулация в брокерския бранш, което често води до нелоялни практики и отблъсква потребителите.
Темата коментирахме в предаването "Директно" с председателя на Националното сдружение Недвижими имоти Добромир Ганев.
Вижте целия разговор във видеото.