Предизборната кампания се случва в една изключително ненормална среда заради пандемията. Това коментира в ефира на предаването „Директно“ доц. Александър Христов от Центъра за анализи и кризисни комуникации.
Именно заради промяната на обстановката в последната една година, изграждането на посланията, тяхното формулиране и изпращането им, и общуването с избирателя, започват да се случват по коренно различен начин.
„На първо място има ограничения в срещите на живо. Това налага промени в стратегиите. Ще използваме социалните мрежи, срещи, които да бъдат излъчвани в социалните мрежи“, поясни той.
По думите на професора по публична реч от НАТФИЗ Диана Борисова, у нас все още няма политическа класа.
„Политиците все още не са осъзнали, че има неща, които тепърва трябва да овладяват в умението да говорим пред другите. Обикновено политиците застават много сериозни, изваждат цифри на показ, повтарят ги и въобще говорят много сериозни неща как нашето бъдеще ще се подобри. Те забравят, че усмивката е тази, която предразполага аудиторията“, каза още тя.
Какви послания изпращат родните политици в борбата за избиратели – вижте целия коментар по темата във видеото.