Само месец и половина след откриването на гара Подуяне в момента тече нов ремонт. Този път багерите са при пероните.
Граждани сигнализираха за нов ремонт на ремонта. Отговорните институции обаче увериха, че става дума за друг етап от реконструкцията.
От няколко дни на емблематичната гара Подуяне отново има строителна техника - разкопан е първи перон. А натрошената настилка е под чисто новия покрив и колони.
"Тук е типичната загриженост на гражданите - нагледахме се на ремонт на ремонта", коментира Андрей Зографски от "Спаси София".
А от компанията уточниха, че модернизирането на перона е отделно от ремонта на гарата. Стойността на договора е около три милиона лева без ДДС.
Макар да пише, че стигането до пероните е през подлеза, почти всички чакащи и слизащи от влака предпочетоха да минат през разкопания участък. А експертът от "Спаси София" вижда още един проблем, и той не е калта.
"Проектът закъснява сериозно. Всичко е трябвало да приключи 31.12.2020 година. Районът пустее", допълни той,
А експертите напомнят, че железопътният транспорт в София е важен, и тепърва ще се разширява.
Вижте повече в репортажа на Виолета Русенова.
Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Bulgaria ON AIR
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК