Закъснели доставки и дълги опашки. Такава е ситуацията с куриерските фирми в дните преди празниците. Затворените магазини ли завишават интереса към онлайн пазаруването. Спазват ли се противоепидемичните мерки?
В 16:00 ч. десетки се редят на опашка, за да получат или да приемат пратка.
"Персоналът явно е намален и се чака повече, отколкото преди да затворят", коментира Мария.
Магазините са затворени и хората предпочитат онлайн да си поръчват продукти.
"Като опашка чакаме, но нямаме забавяне на пратки", сподели Мариана.
Много потребители вече се оплакаха заради забавените си пратки. В социалните мрежи има създадени групи, в които потърпевшите се оплакват от услугата.
От една от куриерските фирми обясняват пред "Капитал", че трудности има от седмицата на Черния петък, но в този период от годината е обичайно.
"Не можем да говорим за забавяне по принцип, но е факт, че в седмицата на Черния петък и през последните дни имаме значително увеличение на доставките до адрес, особено в някои жилищни квартали в център и Западна София. Забавянето на пратки зависи от района, в който попадат", заявиха те в позицията си до "Капитал".
Засилено търсене на стоки онлайн отчитат и търговците.
Вижте повече в репортажа на Иван Кънчев.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК