Какво се случва в условията на пандемия, когато липсват инструкции за предприемане на адекватни действия от страна на вероятни вирусоносители и липса на съпричастност от личните лекари?
С редица въпроси се обърна наш потребител в платформата на Helpbook.info към Министерство на здравеопазването.
Ето какво пише в сигнала:
"Тъй като вече втора седмица съм със симптоми, имам нужда от консултация по телефона от страна на личния си лекар, но такава не ми се оказва. Телефонът дава свободно по време на цялата ѝ смяна. На 2-3 пъти имах късмета мъж да ми вдигне (предполагам нов асистент на въпросната лекарка), който автоматизирано заявява "Ало. Имаме много работа. Докторката е заета." и затваря, без да ми даде каквато и да е възможност да обясня защо звъня.
Днес най-после успях, започвайки да говоря още при "Ало..."-то, да изкажа каква е ситуацията ми. Извиних се, че въпреки желанието ми, не е безопасно да отида на място. Беше ми отговорено отново, че са заети и имат много хора и че е невъзможно лекарката да ми проведе каквато и да било консултация по телефона.
Настоях да ми посочат час, в който това може да се случи. Казаха ми да се обадя след половин час. Разбира се, нито след половин, нито след един, нито след три някой ми вдигна отново телефона. И поредната й смяна свърши, без да успея да говоря с нея. А подобрения в себе си не наблюдавам.
Искам да попитам, на база на какво се приоритизират хората, явили се на място в кабина, и това ли е единственият начин да ми се обърне внимание – да отида там и да стана поредния безотговорен разпространител на заразата? Бих желала да сведа ситуацията до знанието на съответните власти, които да вземат мерки и да наложат съответните санкции“.
Платформата ви дава възможност да изпратите сигнал до институциите.
Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Bulgaria ON AIR
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
преди 3 години