fallback

Как се променят потребителските навици на българина?

Български продукти в чужбина винаги е имало

01.12.2020 | 15:05 Автор: Таня Харизанова

В предаването "Money.bg" говорихме за това, как се променят потребителските навици на българина? Какви бързооборотни стоки купуват и какви са удобствата на онлайн поръчките на храна? Ще видите разговор със заместник-управителя на един от най-големите столични хипермаркети, който ще ви разкаже подробно за тенденциите в момента. Това е Борис Стефанов от хипермаркет ХИТ Макс.

Български продукти в чужбина винаги е имало там, където има български общности. Но за госта в студиото, нито качеството, нито количеството и разнообразието са достатъчни, за да покажат капацитета на родното производство. Това е Георги Георгиев, който е основател на българската платформа за продажби в Германия Bulgaria Store.

Целия разговор от предаването „Money.bg” гледайте във видеото.

fallback
Още от България
fallback