В деня на Черния петък по време на пандемия онлайн търговците отчитат огромен ръст спрямо миналата година по същото време. В един от най-големите онлайн магазини у нас само през първите 7 часа на кампанията клиентите са направили поръчки за над 31 милиона - близо по 5 млн. лева на час.
Това е 20% увеличение спрямо миналата година на същия ден. Най-търсени са стоките за дома, както и компютърните продукти.
"Българите бързо възприеха най-лесния метод за пазаруване – онлайн, и забелязахме нови тенденции през първите часове на кампанията: клиентите правят повече поръчки от различни категории и търсят различни селектирани оферти, свързани с контекста на времето, в което живеем, като стоки за ремонт и реновация на дома, телевизори, играчки и съдове за готвене", посочва директорът на e-магазин в България Андрей Попеску.
Потребителското поведение демонстрира предпочитание към мобилни устройства като начин за поръчване – 70,2% от трафика и поръчките са от апликацията на онлайн магазина.Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Bulgaria ON AIR
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК