Получих стотици жалби, над 300 от всички около 600 за два месеца, се отнасят до неясните фактури на "Топлофикация"-София. Поисках от КЕВР да провери сметките. Основният проблем е, че изпратените фактури са неразбираеми и съдържат подвеждаща информация. Получилите сметките са изживели шок с информацията в първата страница. Хората се притесняват, защото на практика са платили част от тези суми. Това каза за предаването "Директно" омбудсманът Дияна Ковачева.
По думите ѝ е поставен въпросът с късно получените изравнителни сметки. Те не съдържали и пощенско клеймо.
"Бях уверена, че всеки, който изпрати сметка, ще бъде прегледана, независимо дали срокът е изтекъл", допълни тя за Bulgaria ON AIR.
"Очаквам резултатите от проверката. След среща с директора на "Топлофикация", получих уверение, че ще се издават фактури, което е важно", подчерта още Ковачева.
"Очаквам в разумен срок да се случи това, когато се получи дадена фактура още в първата страница да се ориентираш какво дължиш. Въпросът е фактурите да са разбираеми", стана ясно от думите ѝ.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК