fallback

Проучване: Потребителите искат сигурност в пазаруването и цените

Това показват данните на "Алфа Рисърч"

07.10.2020 | 10:23 Автор: Тодор Петров

Голяма част от потребителите биха искали да имат сигурността, че могат да пазаруват дрогерийни продукти на изгодни цени, които няма да се повишат дълго време. Това показват данните от  проучване на "Алфа Рисърч", направено по поръчка на dm България, обобщаващо промяната на потребителските нагласите в първите месеци след пандемията Ковид-19. 

Социологическото допитване е проведено сред жени и засяга потребителските практики, свързани с козметични, парфюмерийни, почистващи, диетични продукти и битова химия.

Обобщените резултати показват промяна в потребителските практики, която е предизвикана от извънредната ситуацията с пандемията. В първите месеци на сложната епидемична обстановка 25% от анкетираните са се презапасили с козметични, парфюмерийни, почистващи, диетични продукти и битова химия. Притесненията, посочени като причина за това поведение, са две и са с относително еднаква тежест – 18% от анкетираните са се притеснявали от повишение на цената, а 17% от изчерпване на наличностите.   

Почти 80% от анкетирани биха искали да имат сигурност в цените на дрогерийни продукти и увереност, че те няма да се променят за дълго време. 79% от анкетираните от същото проучване предпочитаният вариант по отношение на пазаруването на дрогерийни продукти е да знаят, че имат гарантирани изгодни цени за по-дълъг период от време пред краткосрочните намаления.

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК

fallback
Още от България
fallback