Близо 800 български и германски туристи останаха без чадъри и шезлонги на плаж "Златна рибка" край Созопол, въпреки че услугата е била включена в цената на пакета.
След десетките жалби от туристи и туроператори, хотелиерите сами са поставили чадъри и шезлонги на плаж "Златна рибка".
"Плажът беше изключително мръсен и неподготвен за работа с туристи. Ние нямахме право да поставяме шезлонги и чадъри. Това беше услуга, която беше заявена от нашите туристи още от миналия сезон, съответно е включена в нашия пакет. Пристигайки на Черноморието, те бяха изключително неприятно изненадани", управителят на хотел Иван Нестеров.
Причината плажът да се окаже неподготвен за сезона е, че избраният още на 18 май концесионер не може да влезе във владение. Хотелиерите са поискали разрешение от Министерството на туризма да поставят шезлонги на плажа за своя сметка.
"Получихме писмо, че ако поставим чадъри и шезлонги, ще бъдем наказани с финансова санкция. Най-вероятно ще плащаме компенсации за провалената почивка на гостите ни ", добави Нестеров.
Чадъри все пак са поставени с разрешение на концесионера. Според хотелиерите е недопустимо бизнесът да полага усилия да привлича туристи, а да няма легитимен стопанин на плажа.
Договорът с новия концесионер на плаж "Златна рибка" е подписан още на 1 юли и той е можел веднага да влезе във владение, съобщиха от Министерството на туризма. Договорът с предишния стопанин на плажа е бил прекратен, заради системно неспазване на задълженията по поддръжка на ивицата.
Вижте още в репортажа на Стиляна Георгиева.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК