Учебната година приключва при по-особени обстоятелства. Учениците завършват онлайн, след месеци на извънредно положение и онлайн уроци. За някои деца обаче този период не премина така безпроблемно, а някои дори не успяха да получат необходимото. Причината – тези деца са със специални образователни потребности.
Хиляди деца у нас имат нужда от ресурсен учител. Има ли как системата да реагира адекватно и да подкрепя тези деца в ситуации като тази с коронавируса?
Междувременно започва кампания за приобщаващо онлайн образование на деца с увреждания. Инициативата е на UNICEF, в партньорство с Министерството на образованието и науката.
Темата коментирахме с председателя на Националната асоциация на ресурсните учители Калоян Дамянов и Деница Делвил от UNICEF.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК