В платформата на Helpbook.info ни изпратиха сигнал за възмутително отношение на пощенски служители към млада майка. Представяме разказа ѝ: "Днес ми се наложи да посетя пощенски клон София 1124. Тъй като смятах да отида с 4-месечно бебе, предварително звъннах на телефона, който открих на сайта, за да се информирам за работното време.
Също така от вашия сайт свалих файла с ново работно време - в условията на извънредното положение. Не беше указано да има прекъсване на обяд. Изненадата ми беше голяма, когато на място, на вратата на лист, написан на ръка, беше указано прекъсване в интервала 12,30-13,30. Офисът беше заключен, а служителките, които бяха вътре, не отваряха. След като останах пред вратата с бебе в кенгуру, една от служителките излезе и каза, че ще отворят в 13.30 ч.
В момента беше 12,36. На моята молба да ми дадат пратката по изключение, защото съм с малко дете и идвам пеш - категорично отказа и заключи вратата отново. Възмутена съм от отношението на служителката, от неточната информация и от факта, че никой не вдига указания телефон. Те са там, за да си вършат работата.“
Ако видите нередност, с която се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да дадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.
Снимка: БГНЕС, архив
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК