Повече от месец светът е изправен пред безпрецедентна изолация, а с това се промени и начинът на пазаруване. След първоначалния бум на търсене на тоалетна хартия, в различните държави по света има и други търсени стоки.
В Германия купуват повече тоалетна хартия и перилни препарати, а във Франция - риба и доматен сос. Това показват данните на изследователския институт Нилсен. А според други публикации французите купуват масово презервативи и вино.
Купувачите в Испания са наблегнали на продукти за грижа за кожата, в Италия - на пуканки и боя за коса, а във Великобритания - на битата сметана.
И докато във Франция вероятно се отдават на любовта, то у нас се залага на традицията. В България процъфтява онлайн търговията със спиртни напитки. Във Facebook има десетки обяви на мераклии за ракия.
А наше проучване на пазара показа, че хората купуват само най-необходимото. Според други проучвания в Съединените щати се купуват повече оръжия, а в Турция - одеколон.
Вижте повече във видеото.
В момент като този социалната изолация се явява изключително важен фактор, който е ключов за превенцията на обществото. Bulgaria ON AIR апелира всички, които имат възможност - бъдете #ОтговорниВкъщи
Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Bulgaria ON AIR
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК