Най-голямата онлайн компания за групово пазаруване Groupon набра 700 млн.долара посредством първично публично предлагане. По този начин дружеството осъществи второто по големина IPO на онлайн компания след това на Google. Groupon успя да продаде на първичния пазар 35 млн. акции на стойност 20 долара всяка.След пускането на акциите, онлайн дружеството вече се оценява на близо 13 млрд.долара. Това е почти два пъти повече, отколкото Google предложи в опит да купи компанията миналата година. Дебютът на Groupon на борсата е сред събитията, които анализаторите следят от близо, а коментарите за книжата на компанията са по-скоро скептични и препоръчват добре обмислени покупки. От днес акциите се търгуват в състава на технологичния индекс NASDAQ. Специалистите обаче не пропускат да напомнят, че се IPO –то на компанията е много малко и се равнява на едва 5% от пазарната й стойност. Освен това се появиха и опасения, че в дългосрочен план Groupon ще трябва да се изправи срещу силната конкуренция от Google и Amazon.com. В продължение на две седмици ръководството на компанията се срещаше с инвеститорите от различни градове в опит да привлече интереса им към нейните акции. Главният изпълнителен директор Андрю Мейсън разчита още на популярността на Groupon сред интернет потребителите. Възможност за достъп до услугите на онлайн магазина имат повече от 150 млн.души дневно, което е своеобразен рекорд в интернет пространството, допълват от компанията.