4500 обаждания за две седмици и над 2900 за последните 7 дни. Такава е равносметката на кол центъра към Министерството на труда и социалната политика. От днес към екипите от психолози се включва и заместник-социалният министър Адриана Стоименова
Какво питат хората по време на епидемия и кои са доброволците зад телефонната слушалка?
Сред доброволците е и 24- годишната Стефани. Студентката по клинична психология попада тук благодарение на неин преподавател. Разказва, че от другата страна на телефона обикновено са възрастни хора, които трудно преодоляват наложените карантинни мерки.
А Стефани дълго ще помни първото поето обаждане на горещия телефон. Отсреща е възрастна жена, която е далеч от близките си.
ОТ министерството уверяват, че на безплатните телефонни линия ще продължава да се дава актуална информация за всички въведени мерки в социалната сфера до края на извънредното положение в страната.
Вижте повече в репортажа на Михаела Карабельова.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК