След въвеждането на извънредното положение и попадането на страната в критична ситуация се предприеха мерки срещу разпространението на вируса, но последваха и различни затруднения. В платформата на Helpbook.info получихме сигнали, касаещи кризата на различни нива. Ето какво пише наш редовен потребител с въпрос към "Центъра за градска мобилност":
При настъпилото извънредно положение се оказва, че трябва да работя от вкъщи, а децата да учат от вкъщи, т.е. тези заплатени карти на обща стойност 100 лв. са неизползваеми. Въпросът ми към вас е - ще бъдем ли компенсирани по някакъв начин - чрез връщане на сумата или използване на картите напред във времето, когато обстановката се нормализира? Има ли начин да не изгорим с тази сума?
Вторият ми въпрос е относно контролите в градския транспорт. Продължават ли да упражняват задълженията си по утвърдения начин и какви мерки за безопасност са взети, за да се предпазят от зарази хората, които все още се придвижват с автобуси, тролеи, трамваи и метро?"
В друг сигнал разтревожен потребител се обръща към Столичната община. Във връзка с настойчивата препоръка да мием ръцете си, се интересува дали най-после в различни здравни заведения (например ДКЦ) и други обществени места са поставени сапуни в тоалетните за тази цел? "Масовата практика досега е сапуни да липсват, тоалетните са с отчайваща хигиена. Какво е направено за подобряване на хигиената в тези места?“, резонно задава въпроси гражданинът.Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.
Снимка: Pixabay
Харесайте страница ни във Facebook ТУК