"Вече вървим към оборудване, с бавни темпове се случват нещата, защото все още нямаме договори с доставчиците на GPS-тракери. Те не са постигнали своите договорки с националните доставчици на услугата. На практика все още сме в една позиция на изчакване. Казахме на колегите да направят своите заявки до 6 март, за да спазим сроковете за доставка, каза председателят на Конфедерацията на автобусните превозвачи Магдалена Милтенова в предаването "Денят ON AIR".
Тя сподели, че имат уверението на един от националните доставчици на услугата за 10-дневна доставка.
Тя вярва, че уговорените 100 млн. ще бъдат събрани и до увеличение няма да се стига.
"Много недоволни от товарния сектор ще има. Ние в България имаме най-лошите пътища, но имаме най-модерната система. А Австрия се въведе една тол система, която беше изключително проста и евтина - нямаше договор, нямаше общи условия. Хората, които въведоха и разработиха тази тол система у нас, никога през живота си не са заплащали пътна такса на моторно превозно средство по-голямо от лека кола. те нямат представа нито как се заплаща, нито защо се заплаща", каза председателят на българско обединение на шофьорите Христо Радков.
Магдалена Милтенова посочи, че разговорите с държавата са започнали, след като е било взето решението и започнато изграждането на тол системата.
"Месечната винетка за един автобус беше между 83 и 100 лв. на месец, а годишната между 830 1000 лв. За камионите беше по-висока - 134 лв. на месец, 1300 на година", каза още тя.Вижте целия разговор във видеото.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК