Нова система и увеличаване на сигналите, това отчетоха от спешния телефон 112 в европейския ден, посветен на системата.
"Спешен център 112" - тези думи изрича десетки пъти на ден Магдалена Танева от централата на телефон 112 в Бургас. Работи в системата от 7 години.
"Всеки един от нас, служителите на единен европейски номер 112, е удовлетворен от своята работа, защото служителите на 112, съвместно със службите за бързо реагиране, помагаме на хората, които са изпаднали в извънредна ситуация, когато са застрашени тяхното здраве, живот или имущество, както и предпоставките, свързани с това, затова ние наистина спасяваме човешки животи", каза Магдалена пред Bulgaria ON AIR.
Тя споделя, че част от случаите оставят следа и след работа.
А с напредването на технологиите и телефон 112 се развива. Предстои внедряването на още няколко системи, за да може реакцията при инциденти да е по-бърза и по-добра.
Вижте повече във видеото!
Харесайте страница ни във Facebook ТУК