Спешният телефон 112 с нова система

А с напредването на технологиите - телефон 112 се развива

11.02.2020 | 10:20 Редактор:

Нова система и увеличаване на сигналите, това отчетоха от спешния телефон 112 в европейския ден, посветен на системата. 

"Спешен център 112" - тези думи изрича десетки пъти на ден Магдалена Танева от централата на телефон 112 в Бургас. Работи в системата от 7 години. 

"Всеки един от нас, служителите на единен европейски номер 112, е удовлетворен от своята работа, защото служителите на 112, съвместно със службите за бързо реагиране, помагаме на хората, които са изпаднали в извънредна ситуация, когато са застрашени тяхното здраве, живот или имущество, както и предпоставките, свързани с това, затова ние наистина спасяваме човешки животи", каза Магдалена пред Bulgaria ON AIR.

Тя споделя, че част от случаите оставят следа и след работа. 

А с напредването на технологиите и телефон 112 се развива. Предстои внедряването на още няколко системи, за да може реакцията при инциденти да е по-бърза и по-добра. 

Вижте повече във видеото! 

Харесайте страница ни във Facebook ТУК