От сигналите, постъпили в платформата на Helpbook.info, ще ви запознаем с премеждията на семейство, направило резервация за почивка в хотел "Сарай" в Драгиново - ужасни условия и отношение, а наред с това по 6 пъти на ден пее ходжата. Ето какво пише нашият потребител.
"Тук отседнахме със семейството ми за два дни, два ужасни дни. Още с пристигането имахме проблем с резервацията, въпреки че си бях платила всичко. Дадоха ми ключ за стаята, която се оказа малка като кибритена кутийка и няма как да разпъна бебешка кошара за 7-месечната ми дъщеря. След кратка разправия ни дадоха друго стая...С влизането се усети студа и че отопление няма, отново разправия, защото съм с малко бебе...
Дадоха ни малка духалка! Бях платила за ол инклузив, но се оказа, че такова нещо не съществува - дават по една манджа сутрин, обед и вечер, без право на избор, имаш право на една напитка, всичко останало се заплаща, заплащат се и продуктите на кока кола. Мъжът ми остана гладен буквално! Тук отварям една скоба - ще сезирам и БАБХ, сервираше се прясно мляко, представяно за домашно, с ужасен вкус и мирис.
Ужасна мръсотия и мизерия, ще приложа снимки, навсякъде пише че има спа, но се оказа че там нищо не работи - всичко е спряно и има налепени бележки! Няма паркинг, не е упоменато за джамията в близост, от която 6 пъти на ден пее ходжа. Абсолютно разочарование“, възмущава се авторът на сигнала.
Към сигнала са изпратени и снимки, с които се показва мизерията в "Сарай".
Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook! Платформата ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.
Снимка: Helpbook
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК