Центърът за градска мобилност придобива системата за обработване на SMS-и от паркирането в "синя" и "зелена" зони в София и вече няма да работи с посредник. Това ще позволи на дружеството да намали и финансовите си разходи, съобщиха оттам, пише Investor.bg. До момента тази дейност минава през фирма-посредник между дружеството и мобилните оператори, но договорът с нея, сключен през 2015 година, изтича този септември.
ЦГМ обяви процедура за възлагане на обществена поръчка на договаряне по реда на Закона за обществените поръчки с мобилните оператори и доставчици в България за предоставянето на услугата паркиране в "синя" и "зелена" зони чрез SMS-и.
Договорите с доставчиците на услугата ще са за срок от 5 години, а общата прогнозна стойност на поръчката за всички потенциални по закон изпълнители е 7,9 млн. лв. за целия петгодишен период.
За клиентите на зоните за почасово платено паркиране няма да има промяна в тарифите.
До края на годината ЦГМ ще пусне и т.нар. дигитален талон за паркиране през мобилни приложения. Дружеството планира да има такова приложение, както и дава правото на всеки търговец да разработи свое и да го предложи срещу 10 на сто търговска отстъпка.
Дигиталният талон ще позволи на водачите на автомобили да имат по-голям избор при заплащане на престоя при паркиране в зоните, а не само чрез хартия, на паркомат или с SMS-и.
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК