Ангелкова осъди отношението към израелските туристи: Влияе на имиджа ни

Министерството на туризма направи проверка в несебърския хотел

12.07.2019 | 15:45 Автор: Анисия Иванова
Ангелкова осъди отношението към израелските туристи: Влияе на имиджа ни

Мобилни групи на Министерството на туризма направиха проверка в несебърския хотел, откъдето по брутален начин преди седмица бяха изгонени израелски туристи. Спешната инспекция е разпоредена от министъра на туризма Николина Ангелкова, след като се появиха кадри и видео за конфликта в хотела, съобщиха от министерството.

Експерти на Министерството на туризма и от Комисията за защита на потребителите са посетили хотел "Бест Уестърн ПЛЮС Премиум Ин“, където са е разиграла случката.

На място те са установили, че конфликтът и разговорът на висок тон е започнал заради желание на четирима туристи - две жени и две деца, да бъдат настанени веднага след пристигането им в 11 ч. и отказ на хотела да го стори преди 14 ч. На място е бил и представител на туроператора и гостите са  били настанени в друг хотел.

Представителите на държавата са проверили детайлно документите по резервацията на туристите и твърдо са настояли, че професионализмът изисква уважително отношение към туристите - български или чуждестранни, независимо от ситуацията. Що се отнася до документите за категоризация на хотела - при проверката не са установени нарушения.

"Остро осъждаме всякакви прояви на грубо отношение с туристи, тъй като подобни случаи влияят на имиджа на България. Никакви обстоятелства не могат да оправдаят това", коментира Ангелкова.

От министерството отбелязват, че интересът за туризъм у нас от Израел е стабилен и в последните години отбелязва устойчив ръст в годините.

Данните показват, че в периода януари - май 2019 г. чуждестранните туристически посещения от Израел са 71 764. За миналата година броят им се увеличава със 17,3% спрямо 2017 г. до 244 146. През 2017 г. гражданите на Израел, посетили България, са били 208 594, което представлява увеличение от 13,7%.

Туристите-български или чуждестранни могат да подават сигнали при всякакви съмнения за извършване на неправомерни действия по Закона за туризма. Сигнали се изпращат на е-mail: nerednosti@tourism.government.bg, както и на телефон – 02/ 90 46 895.

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК