fallback

Р. Драганов: За догодина са предвидени 18 млн. лв. за реклама на българския туризъм

Туроператорите влагат над 52 млн. евро в популяризирането на българските атракции, твърди председателят на Института за анализи и оценки в туризма.

29.11.2013 | 11:55

„Държавата е предвидила 18 млн. лв. за реклама на България като туристическа дестинация през следващата година“, заяви в ефира в ефира на Bulgaria On Air председателят на Института за анализи и оценки в туризма Румен Драганов. Според него към страната ни има голям интерес, но е нужна още много работа за реклама и развитие на инфраструктурата.

Следващите стъпки, които трябва да се предприемат за развитието на българския туризъм са създаване на ресорно министерство и регистър на публичните атракции. По думите на Румен Драганов държавата трябва да създаде и повече работни места за по-доброто управление на публично-държавната собственост.

Туроператорите влагат над 52 млн. евро в популяризирането на българските атракции. Сериозен проблем обаче остава, че те рекламират предимно частната, а не държавната собственост, уточни Драганов.

Той припомни, че през новия програмен период българския туризмът ще може да разчита и на допълнителни средства в размер на десетки милиони, които ще може да бъдат усвоени по оперативните програми "Региони в растеж" и "Конкурентоспособност". За тях ще могат да кандидатстват както общини, така и неправителствени и религиозни организации.

fallback
Още от България
fallback