През последните няколко дни в платформата на Helpbook.info постъпи сигнал молба за поставяне на електронни табла на спирки в района на Летище София.
Потребител ни сигнализира, че пътниците са принудени да чакат превозните средства по двадесет и повече минути без никаква яснота кога ще дойде автобусът: "Моля да се постави електронно табло на спирка "Ресторант Александрия", посока Терминал 2. На отсрещната страна е поставено табло, но тук липсва. Нужда от електронно табло има и пред самия Терминал 2. Такова е налично на спирката на изхода "Пристигащи", но тази спирка почти не се ползва, изключително рядко автобусите свиват покрай нея. Също така искам да обърна внимание, че на въпросната спирка има будка за продажба на билети и карти, но никога не работи."
Наши източници потвърдиха, че всичко, изброено е факт, а малкото налични табла показват минути за пристигане на автобусите, които нямат нищо общо с действителността. Масово липсват пейки и навеси, където чакащите да се скрият при дъжд или жега.
Ако видите нередности или проблеми, не се колебайте да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info. Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да предадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК