Новото туристическо лого ще бъде преработено от авторите, съобщи днес ресорният министър Делян Добрев. За изработването държава похарчи 1.4 млн. лева по оперативна програма "Регионално развитие". Визията обаче беше отхвърлена и разкритикувана от туристическия бранш, от Съюза на художниците, а графични дизайнери се надпреварваха по форумите и социалните мрежи да вадят доказателства, че елементи са копирани (последно се появи сравнителна снимка с киргизкото).
По повод нападките на критиците министърът отговори, че този път нямало да се бърза, ще се обсъждат варианти и идеи, докато се хареса на всички. От изявлението става ясно, че на практика отпада планираното за март официално представяне в Берлин.
В договора с авторите на логото "Обединение за бранд България" (съдружие между рекламните агенции "Публисис" и "Прагматика", според регистъра на "Дакси") имало клауза за преработване, в случай че не се хареса в обществото, разкри министърът и се закани, "ако този продукт не бъде направен във вид да се гордеем с него", държавата щяла да си търси правата или по съдебен ред, или да поиска да върнат част от платената сума.