Новото туристическо лого ще бъде преработено

Министърът на икономиката нареди да се работи по новата визия, докато се хареса на всички.

14.02.2013 | 15:53
Новото туристическо лого ще бъде преработено
Новото туристическо лого ще бъде преработено

Новото туристическо лого ще бъде преработено от авторите, съобщи днес ресорният министър Делян Добрев. За изработването държава похарчи 1.4 млн. лева по оперативна програма "Регионално развитие". Визията обаче беше отхвърлена и разкритикувана от туристическия бранш, от Съюза на  художниците, а графични дизайнери се надпреварваха по форумите и социалните мрежи да вадят доказателства, че елементи са копирани (последно се появи сравнителна снимка с киргизкото).

По повод нападките на критиците министърът отговори, че този път нямало да се бърза, ще се обсъждат варианти и идеи, докато се хареса на всички. От изявлението става ясно, че на практика отпада планираното за март официално представяне в Берлин.

В договора с авторите на логото "Обединение за бранд България" (съдружие между рекламните агенции "Публисис" и "Прагматика", според регистъра на "Дакси") имало клауза за преработване, в случай че не се хареса в обществото, разкри министърът и се закани, "ако този продукт не бъде направен във вид да се гордеем с него", държавата щяла да си търси правата или по съдебен ред, или да поиска да върнат част от платената сума.