150 млн. души използват услугите на Snapchat всеки ден, твърдят източници, запознати с въпроса. Това прави четиригодишното приложение за изпращане на съобщения по-популярно от Twitter по брой дневни активни потребители, пише Bloomberg.
Snapchat расте бързо благодарение на популярността си сред младите хора. Приложението е имало по 110 млн. активни потребители дневно през декември, коментират източници, пожелали анонимност, тъй като нямат право да коментират подобни данни.
Twitter, която е основана през 2006 г., има под 140 млн. потребители, които успява да привлече всеки ден. Това сочи средната прогноза на анализатори, анкетирани от Bloomberg. Услугата за публикуване на кратки статуси някога беше най-голямата социална мрежа след Facebook, но след това беше надмината от другите приложения на Facebook – Instagram, Messenger и WhatsApp.
Twitter има 310 млн. активни потребители месечно, сочи последният доклад на компанията. Фирмата не разкрива колко от тези хора влизат в платформата ѝ всеки ден, но през третото тримесечие заяви, че около 44% от месечните потребители ползват услугата всеки ден, като това важи за 20-те топ пазара на Twitter.
Главният финансов директор на компанията Антонио Ното заяви по това време, че процентът е стабилен, но „трябва да сме сигурни, за да разкрием“, ако има значителна промяна. Twitter не е обявявала нищо след това. Което предполага, че дневният брой активни потребители е около 136 млн. Twitter и Snapchat отказват да коментират въпроса.
Snapchat превърна комуникацията по-скоро в игра, като даде възможност на хората да си изпращат селфита и кратки видеа. Освен това те могат да използват специален софтуер за „размяна“ на лицата, да трансформират лицата си в такива на животни и други. (През март Facebook обяви, че е придобила стартъпа, който стои зад приложението Masquerade, което предлага подобни опции за обработка на снимки).
Snapchat насърчава хората да влизат редовно в услугата ѝ с функции като „Snapstreak”, която брои последователните дни, в които потребителите комуникират с най-близките си приятели. Останалото съдържание в Snapchat, като новините и т.нар. Live Stories, изчезва след 24 часа.
Още икономически новини и анализи четете в Investor.bg