"Аквамен и изгубеното кралство" - втората част на франчайза на Warner Bros. Discovery Inc., зае първо място в класацията на най-гледани филми на голям екран през коледния уикенд в САЩ и Канада. Филмът е донесъл общо 38,3 млн. долара за четири дни до понеделник, показват данни на Comscore, цитирани от Bloomberg.
Филмите на Warner Bros. доминираха празничния уикенд, включително мюзикълите "Уонка" и "Пурпурен цвят", които останаха съответно на второ и трето място. Четвъртата позиция бе за "Патешки истории" на Illumination на Universal Pictures.
Резултатите от празничния уикенд са под миналогодишните и почти наполовина на тези от предходния коледен уикенд, показва сравнение на Box Office Mojo. Нов ръст на случаите на Ковид-19 може да е фактор, както и като цяло налагащата се тенденция потребителите да чакат да видят филмите у дома, когато станат достъпни за стрийминг.
Конкуренцията между услугите за гледане при поискване също нараства – много компании плащат почти толкова за филми за малък екран, колкото големите студия за кинопродукции. Миналия уикенд най-гледания филм по Netflix бе "Rebel Moon - Part One: A Child of Fire", режисирана от Зак Снайдер, който е автор на редица филми за супергерои на Warner Bros.
Четете повече в investor.bg.
Снимка: БГНЕС