fallback

Фенове реагираха остро на алкохолния бранд на Джей Ло, самата тя не пиела

По думи на актрисата идеята била да се създаде нещо с по-добър вкус

08.04.2023 | 06:30 Автор: Михаела Димитрова

Дженифър Лопес попадна в гореща ситуация, след като обяви пускането на своята марка алкохол "Delola".

Актрисата и певица обясни, че нейната компания за напитки е вдъхновена от италианското крайбрежие, но новината беше посрещната с остра реакция отстрана на феновете, които отбелязаха, че самата актриса не пие.

"От десетилетия се ограничавам нонстоп и все повече осъзнавам важността на това да се наслаждавам на живота", заяви изпълнителката на Let's Get Loud във видеоклип в Instagram, с който промотира напитката.

"Просто исках да създам нещо по-добро – нещо с по-добър вкус, по-добри съставки, нещо, което бих искала да пия с приятелите и семейството си", допълва тя.

Сред множеството неодобрителни коментари един фен беше любопитен защо Лопес е решила да пусне марка алкохол, като се имат предвид предишните проблеми на съпруга ѝ Бен Афлек с алкохола, заради които той многократно е попадал в рехабилитационна клиника.

Повече по темата прочетете в tialoto.bg

Снимка: БГНЕС

fallback
Още от Любопитно
fallback