Шивачът зад широко обсъжданите промени, направени в роклите на шаферките на Меган Маркъл, реши да наруши мълчанието си на фона на пускането на автобиографията на принц Хари - Spare.
Аджай Мирпури, когото принц Хари назовава по име в мемоарите си, сподели тайни подробности за първи път в интервю за Daily Mail, публикувано преди няколко дни. Той сподели, че не е ставал свидетел на никакви разногласия между Кейт Мидълтън и Меган Маркъл в навечерието на кралската сватба през май 2018 година, но с екипа му трябвало да работят много бързо преди церемонията, за да прекроят всичките шест рокли за младите шаферки, включително и тази на принцеса Шарлот.
"Ако се е случило, то не се е случило пред мен. Но да, сватбите са меко казано стресиращи и още повече на такова високо ниво. Трябва да уважавате това", казва шивачът в интервюто. Допълва, че булката е била изправена пред напълно обикновен и често срещан проблем - роклите на шаферките не били по мярка. Затова Маркъл се разстроила и поискала незабавна помощ. По думите на Мирпури, това е напълно нормално и не вижда никаква пресилена драма.
"Съчувствам им на всички, защото не бихте искали децата да излязат на голямата сцена в неподходяща рокля", каза Мирпури за белите рокли с къс ръкав и дълги поли. Добавя, че всичките шест тоалета е трябвало да бъдат преправени и се гордее с екипа си, че е успял да служи на кралското семейство.
В допълнение към принцеса Шарлот, другите пет млади шаферки на принц Хари и Меган бяха кръщелниците на Хари Флоранс ван Кутсем и Зали Уорън, кръщелниците на Маркъл Райлън и Реми Лит и Айви Мълроуни - дъщерята на приятелката на Меган Джесика Мълроуни.
Мирпури, който ръководи едноименните шивашки работилници в Лондон и Швейцария, казва пред Daily Mail, че с екипа му веднага са се съгласили, че всичките шест рокли на шаферките е трябвало да бъдат поправени, защото нямало да паснат.
"Трябваше да работим със зъби и нокти в продължение на четири дни, четирима от нас работеха до 4 сутринта три нощи подред, за да ги направим както трябва", спомня си той.
Снимка: БГНЕС
Четете цялата статия в tialoto.bg.