Доста дълго време чакаме отпуска – тези заветни две седмици, в които ще се откъснем от всеки и всичко, свързано с работата. Почивката е факт, всичко минава по мед и масло и е време да се завърнем в офиса. Тогава обаче преживяваме една малка депресия, тъй като работните задачи ни се струват всичко друго, но не и забавни. Какво правим тогава? Седим отнесени на компютъра, не можем да се концентрираме, а мислите ни се реят някъде в пространството... По всичко личи, че имаме нужда от почивка! Но как така? Та нали току-що се върнахме от ваканцията?! И всичко започва отначало...
Почистването и организирането на списъците и нещата, които трябва да правите ще ви помогнат да се предпазите от натрупване на прекалено много задачи. Отлагането им за след почивката само ще направи ситуацията по-трудна, защото междувременно ще са се натрупали и други задачи.
Това правило е приложимо и за дома ви – почистете с прахосмукачка, изхвърлете боклука, уверете се, че в хладилника не е оставено нещо, което може да се развали. Това може да ви спести много главоболия след това.Четете повече в az-jenata.bg.
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК