Лейбълът за бельо на Ким Кардашиян Skims удвои оценката си до 3,2 млрд. долара в рамките на девет месеца, тъй като инвеститорите влагат пари в нововъзникващи марки, от които се очаква да завземат добър пазарен дял, пише Bloomberg.
Кръгът на финансиране в размер на 240 млн. долара бе ръководен от хедж фонда Lone Pine Capital и към него се присъедини инвестиционната компания D1 Capital Partners, заяви в интервю главният изпълнителен директор на Skims Йенс Греде. Участваха и съществуващите инвеститори Imaginary Ventures, Alliance Consumer Growth и Thrive Capital. През април Skims беше оценена на 1,6 млрд. долара.
"Този последен кръг ще ни позволи да се съсредоточим върху внедряването на повече иновации и решения за нашите клиенти и да се превърнем в още по-надежден партньор за тях", каза Кардашиян в имейл.
Кардашиян и нейният бизнес партньор Греде запазиха контролния пакет акции в Skims след сделката. Кардашиян, която популяризира марката сред огромния си брой последователи онлайн и помага за дизайна и маркетинга, остава най-големият индивидуален акционер. Двойката не иска да продава бизнеса в момента, нито пък има предстоящи планове за подаване на заявление за първично публично предлагане, въпреки че това може да стане в някакъв момент, каза Греде.
От дебюта си през 2019 г. Skims разшири предлагането си от първоначалното оформящо облекло с бодита и къси панталони за момчета до облекло за свободното време като пижами и спортни панталони. Сега тя продава широка гама от базови облекла, които включват пуловери, халати за сън и блузи тип поло. Сега оформящите облекла представляват по-малко от 20 % от продажбите, а по-голямата част от бизнеса е свързана с бельото.
Skims набра скорост, тъй като тенденцията за удобно облекло се запази по време на пандемията от Covid-19, а купувачите все още предпочитат небрежни горнища и меки панталони, въпреки че забраните се вдигнаха и служителите се върнаха в офисите. В областта на дамското бельо компанията се присъединява към множество стартиращи компании, които се опитват да спечелят новото поколение купувачи, докато утвърдени марки като Victoria's Secret се борят.
Марката на Кардашиян увеличи продажбите си с 90% до около 275 млн. долара през миналата година и очаква да достигне 400 млн. долара през 2021 г. Със сделката общото финансиране на базираната в Кълвър Сити, Калифорния, компания достига 402 млн. долара. Ръководството ще използва свежия капитал, за да подсили баланса и да вложи средства в различни планове за разширяване.
"Виждаме възможност със Skims да създадем своя собствена категория в търговията на дребно, точно както смятаме, че Lululemon и Starbucks създадоха свои собствени категории в съответните области", каза Греде. "Това е истинската причина, поради която правим това, за да сме сигурни, че сме най-добре подготвени за бъдещето."
Четете повече по темата в BloombergTV.bg
Снимка: БГНЕС
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК