Отворили сте си нов онлайн магазин за дрехи или други стоки, или стартирате друг бизнес, за който се опитвате да известите аудиторията? Навярно бързо сте осъзнали колко пренаселено място е интернет и колко трудно е да изпъкнем, когато сме заобиколени от толкова много предлагане в почти всяка сфера.
Но представете си какво е било едно време при физическите продажби лице в лице. Тогава изграждането на имидж е ставало много по-трудно, тъй като търговците са били ограничени и от времето и пространството! Днес, стига да искаме нашето кътче във виртуалното пространство да набере подобаваща популярност и да докажем на потенциалните си нови купувачи защо сме по-добри от всичко досега, има начин да направим това сравнително без усилия.
Благодарение на развитието на комуникациите е нужно само да се придържаме към някои прости правила, с които сега ще ви запознаем.
1) Контент и SEO оптимизация
SEO е термин от английския език, който ще рече оптимизация на съдържанието, което качваме на нашия портал, така, че то да бъде по-лесно откриваемо при потребителски търсения. Но разбира се, за да имаме какво да оптимизираме, е нужно най-напред да разполагаме с въпросното съдържание.
Става въпрос както за текст, така и за снимков материал, който се настройва с помощта на тагове и мета текст. Това е свързано с необходимостта от някои технически познания, затова най-добре е да сключите договорка с професионална консултантска агенция, работеща в сферата.
2) Красиви фотографии
За да привлечем вниманието на потенциалните нови потребители, ние трябва не просто веднъж да напълним със снимки своя сайт, а да продължаваме да качваме ново и ново съдържание. Същото важи и за запазването на вече утвърдените ни ползватели, които по принцип биха могли да се преориентират към конкуренцията.
Отново и тук, освен ако самите вие не разполагате с техниката и уменията, е най-добре да се доверим на професионалистите - фото студио с доказан опит в продуктовата фотография.
3) Оптимизация на илюстрациите
За оптимизация на фотографското съдържание се използват долу-горе същите похвати, както при обработката на текстов контент. Най-вече това става чрез добавянето на така наречения алтернативен текст (alt text). Благодарение на него търсещите машини в интернет могат да “прочетат” какво съдържа снимката.
Колкото по-добри са ключовите думи в нашето описание, толкова повече потенциално потребителско внимание можем да очакваме.
Като цяло алтернативният текст е необходим само на страниците, където не сме поместили много писмено съдържание освен графичното. При наличието на статия, например, няма нужда да добавяме допълнителни атрибути на снимките към нея - те ги придобиват автоматично, като ги взимат от придружаващия ги текст.
4) Социални мрежи
Те имат ключова роля в процеса по SEO оптимизацията, тъй като ни предоставят възможност за сравнително евтин достъп до значителни количества аудитория. Освен това при тях има опцията за контролирано и таргетирано рекламиране.
Тоест порталът или социалната мрежа с помощта на т. нар. “бисквитки”, засича нашето поведение в даден сайт и ни предлага предимно съдържание, за което предварително е изчислено, че би представлявало интерес за нас. На практика по този начин вие можете да сте сигурни, че генерираният от вас контент достига само до вашите таргет групи от потенциални купувачи.
Тук трябва да отбележим, че има определени моменти на денонощието, в които хората са по-склонни да “висят” по-дълго в социалните мрежи. Именно в тези моменти, поради голямото търсене на съдържание за развлечение, много потребители усещат недостиг на нова информация, доскучава им и така те стават по-склонни да кликнат в страни в търсене на още нещо интересно. Именно тогава е добре да се споделят реклами и маркетинг материали.
Отново и тук важи същият водещ принцип - за да стигнем до самото оптимизираме изображенията, предварително трябва да сме си ги набавили.
PhotoPro.bg е вашият най-верен партньор в заснемането на атрактивни и качествени продуктови снимки.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК