Victoria's Secret обмисля да върне преосмислена версия на модното си шоу след драматична промяна на марката. Годишното събитие беше прекратено през 2019 г. на фона на по-широко културно отдалечаване от неговия хиперсексуализиран имидж.
Компанията обяви, че е наела и набор от нови лица за популяризиране на марката, сред които футболната звезда Меган Рапиное и Приянка Чопра Джонас. Те ще са част от The VS Collective - група жени, които ще работят с компанията по "сътрудничество, бизнес партньорства и социални инициативи".
Victoria's Secret отдавна беше известна със своето ежегодно модно ревю, на което модели се разхождаха по подиума, облечени в малко повече от бельо, пера и скъпоценни камъни.
Компанията все още генерира милиарди долари продажби. Victoria's Secret проведе последното си шоу през 2018 г., преди да потвърди отмяната за следващата година, след като зрителите спаднаха до 3,3 милиона.
Шоуто на Victoria's Secret бе идея на бившия главен маркетинг директор на L Brands Ед Разек, който подаде оставка през 2019 г.
Четете повече по темата в Bloombergtv.bg
Снимки: БГНЕС
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК