Пандемията се оказа чудесно време за продажба на наистина много скъпи коли.
"Занимавам се с този бизнес от 40 години и никога не съм го виждал по този начин“, каза Брайън Милър, президент на Manhattan Motors - дилър от висок клас, който продава Bentley, Lamborghini и Bugatti, наред с други ултралуксозни марки, цитиран от CNN Business.
В Съединените щати общите продажби на леки автомобили са намалели с 10% през миналата година в сравнение с 2019 г.
"Дори когато продажбите на автомобили се възстановиха силно през четвъртото тримесечие, данните се доближиха до данните през четвъртото тримесечие на 2019 г.“, каза Тайсън Джомини, вицепрезидент за анализ на данни в JD Power.
Но продажбите на коли на стойност над 80 000 долара са се удвоили през четвъртото тримесечие спрямо предходната година. А за колите на стойност над 100 000 долара продажбите в САЩ са нараснали с 63% през това тримесечие, каза Тайсън Джомини, вицепрезидент за анализ на данни в J.D. Power.
Четете още по темата в bloombergtv.bg
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК