LVMH, собственикът на бранда Louis Vuitton, и музикалната звезда Риана решиха да сложат на пауза нейната модна линия Fenty по-малко от две години след пускането ѝ. Новината беше обявена от френския производител на луксозни стоки, цитиран от Ройтерс.
В изявлението си LVMH посочва, че дейността на базираната в Париж Fenty ще бъде "сложена на пауза“ в очакване на по-добри условия – рядък провал за модната група, която преминава през коронакризата по-добре от повечето си конкуренти, пише Investor.bg.
LVMH не разкрива какви са причините временно да спре работата, но след големия старт и дебютната колекция марката не набра особена популярност и не проведе големи събития дори преди кризата Ковид-19.
Търговското издание WWD, което първо съобщи новините, че марката е спряна, заяви, че основните служители остават в централата в Париж, за да прекратят останалите операции.
Освен това LVMH разкри, че фондът за дялово инвестиране L Catterton, който е свързан с групата, е взел дял от Savage X Fenty, линията за бельо на Риана.
"LVMH и Риана потвърждават амбицията си да се концентрират върху растежа и дългосрочното развитие на екосистемата на Fenty, фокусирайки се върху козметиката, грижата за кожата и бельото", допълва групата.
Fenty, чиято марка носи името на певицата Робин Риана Фенти, трябваше да надгради съвместната работа на LVMH и звездата в областта на козметиката, като предложи пълна гама от дрехи, обувки и аксесоари.
Снимка: БГНЕС
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК