Пандемията доведе до това, че милиони хора трябва да се ограничат в домовете си. С намаляването на социалните контакти посещенията на супермаркети се увеличиха експоненциално, като единствената разрешена дейност в моменти на най-строгите ограничения. Но кой би си представил, че това ежедневно място, заобиколено от хранителни стоки и деликатеси, може да се превърне в идеалната обстановка за намиране на любов по време на пандемия? За това разказва "Tu otro diario".
"Супермаркетът предлага услуга "шопинг за самотни сърца" от около две години, но в резултат на коронавируса и неговите ограничения темата за "сърцата“ се превръща в елемент на атракция“, казва директора на магазина Кристоф Колб, когато обяснява значението на тази инициатива.
За да няма съмнения между необвързани клиенти и тези с партньор, заинтересованите ще трябва да носят значка във формата на сърце с номер, указващ, че приемат предложението. Така че всеки, който е в супермаркета и е привлечен от някого по време на пазаруване, ще трябва да попълни формуляр с номера и предварително установени фрази като: "Бих се радвал да се запознаем на по чаша портокалов сок в отдела на плодове“ или "Бих се радвал да ви опозная по-добре, докато се разхождаме по бреговете на Майн".
По-късно касиер съобщава по високоговорителя, че съответния номер клиент има съобщение, за да направи възможна срещата между тях. Ако влюбеният е срамежлив, той може да остави телефонния си номер на касата, за да може касиера да го даде на получателя при напускане на заведението.
Отделът за плодове и зеленчуци е предпочитаното място за необвързани за първи разговор, тъй като там те могат да приготвят сокове, сякаш са в заведение чашите.Въпреки че тази инициатива е вече на две години, благодарение на коронавируса и ограниченията, които мотивираха мнозина да се присъединят към това поразително предложение, така че намирането на любов не е пречка по време на пандемия, пише БГНЕС.
Помощта за съвпадение на двойки не е единствената инициатива, която супермаркетът е предприел, тъй като в заведението са окачени няколко репродукции на много поразителни произведения на изкуството, пораждащи полемика. Мениджърът отговаря, че супермаркета е "пространство за творческо мислене и разкрепостяване“
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК