Клиентите на Starbucks вече могат да проследят произхода на кафето си. Фермерите от своя страна за първи път ще знаят къде отива производството им, пише Bloomberg.
От вторник клиентите, които купуват кафе в магазините на Starbucks в САЩ, ще могат да използват код от опаковките, за да разберат от къде идват кафените зърна, къде са изпечени и дори могат да получават съвети за варене на кафето от бариста, каза Мишел Бърнс, старши вицепрезидент на компанията за глобалните кафе, чай и какао. На фермерите ще бъде даден обратен код, за да могат най-накрая да проследят своята продукция.
Това също така ще помогне на компанията да привлече устойчиво настроени млади потребители, много от които се стичат до малки занаятчийски магазини, където кафето се пече в задната част на магазина.
"Успяхме да проследим всяко кафе, което купуваме от всяка ферма от почти две десетилетия", каза Бърнс в интервю преди старта на услугата.
Милениалите все повече се интересуват от къде идва храната им, как се отглежда и дали тя се произвежда по устойчив и етичен начин. Това принуждава някои от най-големите световни хранителни компании и търговци на селскостопански стоки да бъдат по-прозрачни по отношение на своите вериги за доставки.
Снимка: Qilai Shen/Bloomberg
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК