Има дни, в които ни се струпват толкова много неща на работа, че не знаем откъде да започнем. Затова правим очевидното - паникьосваме се. Това забавя процеса на работа и добавя емоционален стрес, който намалява когнитивните ни способности.
Ето няколко съвета, които ще ви помогнат да се справите с подобни ситуации.
Нищо не е на живот и смърт
Приемете ситуацията – тя не е на живот и смърт, затова дишайте и се успокойте. Приоритизирайте задачите – започнете с тази, която изисква най-малко време и е най-важна.
Намерете модел
Потърсете модел назад във времето – вероятно вече сте се справяли с подобни задачи. Сравнявайте и търсете златната среда. Това ще ви помогне да свършите по-бързо работата.
Планирайте
Напишете си план за действие през деня. Маркирането на задачите ще ви помогне да се организирате и да намерите порядък в хаоса, заформил се в главата ви.
Потърсете помощ
Когато сте претоварени и усещате, че не можете да се справите, е нормално да потърсите помощ от колега.
Преговаряйте
Преценете коя задача може да бъде отложена и коя не.
Четете повече на Tialoto.bg.
Снимка: Pexels.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК