Starbucks е поредната компания, която обяви, че преустановява рекламите си във всички социалните медии, на фона на нарастващите критики срещу платформи като Facebook, че не успяват да контролират речта на омразата и заблуждаващото съдържание, съобщава Bloomberg.
"Ще замразим рекламите си във всички социални медийни платформи, докато продължаваме вътрешните дискусии с нашите медийни партньори и с организации за граждански права в усилията да спрем разпространението на речта на омразата", се казва в изявление на компанията от неделя.
Facebook обяви в петък, че ще започне да маркира всички публикации, свързани с изборите, с линк, насърчаващ потребителите да разгледат новия информационен център на гласоподавателите, като в същото време разширява забраната си за речта на омразата в рекламата.
Четете повече по темата в Bloombergtv.bg
Снимка: Bloomberg
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
преди 4 години